TELLIMUSE VORMISTAMINE

E-poe valuuta on euro (€). Hinnad sisaldavad käibemaksu. Kaupade hinnad võivad muutuda ette teatamata

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

Kaupade eest on võimalik tasuda Maksekeskus AS vahendusel:
pangalingiga (Swedbank, SEB, LHV, Coop pank, Luminor, Pocopay)
krediitkaardiga (Visa, Mastercard)

Veinimäe OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Veinimäe OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

OSTUINFO

1. TELLIMINE

Valige e-poest tooted või teenused, mida soovite osta ning lisage need ostukorvi.

Avades ostukorvi on Teil võimalus korrigeerida toodete kogust ning tooteid ostukorvist ka kustutada.

Kui olete kõik tooted ostukorvi sisestanud, vajutage MINE MAKSMA.

Tellimuses tuleb täita kõik * (tärniga) tähistatud lahtrid.

2. TASUMINE

Pärast tellimuse esitamist on võimalik tasuda tellimuse eest kasutades kas arvega või läbi Maksekeskus AS poolt pakutava pangalingi pangaülekande kaudu. Arve edastatakse tellija e-mailile pärast tellimuse vormistamist.

KASUTUSTINGIMUSED

Veinimae.ee on peamiselt alkohoolsete jookide müügiga tegelev e-pood, kus müüjaks on OÜ Veinimäe (registrikood 14610423) (edaspidi veinimae.ee). Kasutustingimused on veinimae.ee ja selle klientide (edaspidi klient või kliendid) vaheliste müügitehingute aluseks.

Veinimae.ee müüb tooteid füüsilistest isikutest tarbijatele ning ka äriklientidele, kes ostavad tooteid ärilisel otstarbel. Veinimäe OÜ on jaekaubandusega tegelev ettevõte. Veinimae.ee ja äriklientide vaheliste ostu-müügi- ja muude kirjalike lepingutega määratlemata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidest.

Veinimae.ee ja kliendi vaheline müügileping jõustub www.veinimae.ee veebikeskkonnas tehtud tellimuse esitamise hetkel. Vastutus puudulike tarnete, ametkondlike või väliskaubanduslike piirangute korral piirneb tellimuse tühistamise ning makse tagastamisega.

Veinimae.ee müüb tooteid ainult täisealistele klientidele. veinimae.ee veebilehelt ostu sooritades kinnitate, et olete vähemalt 18 aastat vana. Samuti kinnitate ostu sooritades, et veinimae.ee e-poes tasumiseks kasutatavad krediitkaardid või pangakonto kuuluvad Teile. Ostja vanust kontrollitakse kauba üleandmisel. veinimae.ee võib keelduda kauba üleandmisest, kui Te ei suuda kauba vastuvõtmisel oma vanust tõestada. Sellisel juhul ei tagastata Teile tasutud kauba ostuhinda ega postikulusid. Kauba vastuvõtmisel pakiautomaadist tuleb Teil oma isik ID-kaardiga tuvastada.

 Veinimae.ee jätab endale õiguse piirata toodete müüki ebatavaliselt suuremahuliste kaubapartiide tellimise korral. Juhul kui tellitud tooteks on spetsiaalselt ostja esitatud tellimuse alusel valmistatud, tellitud või töödeldud toode, kuuluvad tellimuse tühistamisega tekkida võivad täiendavad kulutused ostja poolt hüvitamisele täies mahus.

 Veinimae.ee jätab endale õiguse muuta kasutustingimusi ühepoolselt ja sellest etteteatamata. Kasutustingimused kehtivad jõustunud tellimuse tegemise hetke redaktsioonis. Järgnevate tellimuste osas kehtib alati tellimuse tegemise hetkel jõus olev kasutustingimuste redaktsioon. Erandina jõustuvad kohe seadustes tehtavad muudatused, välja arvatud juhul, kui seaduses on sätestatud teisiti.

Käesolevad kasutustingimused kehtivad ulatuses, mis ei piira tarbija tarbijakaitseõigusaktidest tulenevaid õigusi.

 KAUBA KOHALETOIMETAMINE

Veinimae.ee toimetab kulleri vahendusel kauba kohale vaid Eesti piiri siseselt.

Tellitud kaup toimetatakse Teieni SmartPOSTi või Venipaki kulleri vahendusel 2–4 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist Veinimäe OÜ arvelduskontole.

Juhul kui valite kättetoimetamiseks SmartPOSTi pakiautomaadi, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Teie valitud SmartPOSTi pakiautomaati. Kauba kohalejõudmise kohta saabub Teie telefonile SMS-teade koos paki väljastuskoodiga. Kui Te ei lähe pakile SmartPOSTi määratud ajavahemiku jooksul järele, siis kannab klient kõik paki tagastamisega või pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud.

NB! SmartPOSTi pakiautomaati on lisaks koodile vaja sisestada ka oma ID-kaart. 

SmartPOSTi pakiautomaadist on võimalik kaupu lunastada kl 10.00–22.00.

Juhul kui valite kättetoimetamiseks Venipaki kulleri, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Teie märgitud aadressile. Kauba üleandmise täpne aeg lepitakse eelnevalt kokku telefoni või e-posti teel. Kaup toimetatakse kohale E–R (tööpäevadel) ajavahemikul kl 10–17. Vajalik esitada kullerile isikut tõendav dokument.

Klient vastutab, et on esitanud kauba tellimisel korrektsed isikuandmed, aadressi ja kontakttelefoni. Veinimae.ee ja kullerfirma ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Juhul kui saadetis on saanud kahjustada, tuleb kahjustuse tekkimise aeg ja põhjus fikseerida kullerfirma esindaja juuresolekul.

Veinimae.ee ja kuller vastutavad, et kaup jõuab kohale tervena, omab kaubanduslikku väljanägemist ja vastab veinimae.ee e-poes kirjeldatule. Juhul kui Teieni jõuab katkine või vigastatud toode, asendatakse see uuega või kompenseeritakse väärtus rahaliselt. Kui kauba vastuvõtmisel märkate, et pakend on purunenud või märg, siis ärge saadetist vastu võtke, vaid tehke sellekohane avaldus kullerile ja informeerige meid, kirjutades e-posti aadressile info(ät)veinimae.ee või helistades +372 50 79 225.

 NB! Erisoovid ning muud märkused (nt fonolukk ei tööta, hoovis on kuri koer, olen hõivatud kl 12–14, keegi teine võtab Teie asemel kauba vastu jne), saate sisestada infokasti. Infokasti leiate, kui olete ostu sooritamisel jõudnud nii kaugele, et peate sisestama oma andmed.

KAUBA TAGASTAMINE

Ostjal on 14 päevane õigus tooteid tagastada olenemata sellest, kas tootel on puuduseid või mitte.

Ostjal on õigus lepingust taganeda (toote või teenuse kasutamisest loobuda) 14 kalendripäeva jooksul toote või teenuse kättesaadavaks tegemisest ehk kasutajatunnuse ja salasõna kasutajale väljasaatmisest.

Lepingust taganemiseks esitab Ostja taganemisavalduse. Taganemisavaldust on Ostjal võimalik esitada e-posti aadressile veinimaetalu@gmail.com.

Juhul, kui Ostja on lepingust taganenud, tagastab veinimae.ee Ostjale tellimuse maksumuse 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest. Tagasimaksed tehakse Ostjale samale arvelduskontole, kust laekus raha tellimuse eest. Tagastame ka algse tarnekulu kliendile.

Veinimae.ee vastutab ostjale müüdud kauba (Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu seadustest tingituna välja arvatud toidukaubad) lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on veinimae.ee kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@veinimae.ee või helistada telefonil: +372 50 79 225.

Veinimae.ee ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui veinimae.ee-st ostetud kaubal on puudused, mille eest veinimae.ee vastutab, parandab või asendab veinimae.ee puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veinimae.ee ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veinimae.ee vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kui ostjal on veinimae.ee osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@veinimae.ee või helistada telefonil +372 50 79 225

Kui ostja ja veinimae.ee ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.

Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veinimae.ee vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Rohkem infot:

https://komisjon.ee/
https://ec.europa.eu/info/index_et

TELLIMUSE TÜHISTAMINE

Tellimust on võimalik tühistada, kui võtate meiega ühendust info(ät)veinimae.ee või helistades +372 50 79 225 enne, kui oleme kauba laost välja saatnud. Kui kaup on juba laost kulleriga välja saadetud, pole võimalik tellimust tühistada.